dimanche, janvier 21

Tak co se zas stalo..

..zacnu blogem. Uz se mi nepise s takovou lehkosti jako driv. Uz tezko hledam vhodny nadpisy, dlouho premejslim, co se stalo behem uplynulejch dni. Nonsalance cehokoliv co me bavilo se ted meni v libivou strojenost. Ale dost a k zacatku: Pujdu poprvy na fotbal, na stadiooon Lille vs. PSG, tesim se. Ne, nechci, uz to zacina: Kdyz jsem sedaval doma(v Praze) u televize a mama sedela na schodech a mluvila dlouze s Blankou clovek obcas proste nemohl neslyset jak se rozebiraj vztahy v praci. A uz to zacalo i se mnou. Povidal jsem si s Jeanem-Lucem o Davidovi(J-L je tak 35 letej pracovnik, co hlavne pracuje vecer, ma to v hlave srovnany, vi co dela a kdyz je nejakej problem dokaze ti dobre poradit, obcas nevi co rict(drzel dlouho destnik co nekdo vyhral v turnaji Belotu, kterej ja jsem prohral na plny care, a a pak rekl ze je to prakticky, takovej destnik)(David, hlavni sefik, celej den sedi za pocitacem, rozhoduje jak dlouho kdo kdy zustane) a tak se Jean-Luc trochu rozjel a rikal, ze David je rad ze je boss a ze si to dost uziva, ze lidi zna spis z cisel, statistik, ale ne jako my, kdoz pracujem vecer a jsme s nima prakticky kazdej vecer v kontaktu. Este ten samej vecer si delal srandu z toho, ze se pridala kolonka do sesitu, kam se zapisuje, komu kdo dal leky. Rikal, ze zachvili budeme muset zapisovat i to, kdyz pujdeme na zachod. Ja mu rozumim a docela ho chapu, ma celkem pravdu.
Vstal jsem v sedm(coz neni fakt zvykem, zvyk to je desata jedenacta), dal si sprchu, oholil se, docet jsem Sbohem armado, ucil se slovicka, pak prisla prace, takze v 10 vecer jsem byl hotovej, nicmene jsem zavolal Andreasovi, co dela dneska vecer. A on ze jde na koncert electro-rocku. Tak jsme si v pul dvanacty dali sraz. Predtim jsem si na trictvrte hodky lehnul do postele, a dlooouho jsem rozvazoval, jestli mu nemam napsat, ze na to seru, protoze jsem byl total-mrtvej. Ale nakonec jsem sel. Dali jsme si predtim dve pivka, zaplatili 9 euro. Mel jsem strach, kdyz jsem to tak slysel, moc se mi tam nechtelo. A jak to dopadlo? Vratil jsem se v sest rano(tzn. skorem 24h na nohou). Od jedenacti do dvou jsem tancoval, bez prestani, jedna dve pauzy na pivo a jedna dve pauzy na zachod. Absolutne me to pohltilo, mam dojem, ze to byl celkem uchazejici trance, sice ne psy, ale beztak. 4 D.J., hlavni star byl Boys Noize. Kdyz dohral, dali jsme s Andreasem buka a to uz byl prst na tlacitku reset natvrdo. Uplne me to nakoplo a este jsem tak 2hodky tancil na posledniho dj. Pak se mi ale znelibil a tak jsme sli. Nebyl jsem schopnej mluvit. Spal jsem az do sluzby(17:00). Proste naser jak hovado.
Pak jsem taky zjistil, ze moji energii do prace jsou hezky slecny. Rad se predvadim, trapne vtipkuju, delam i ty nejvetsi kraviny co me napadnou. A takovou slecnou je Ines. Tak doufam ze zbytek ledna a brezen bude utikat pomalu...
A lidi od nas? Zase jsem se dal do reci s Lionelem, chci si okopirovat jeho zivotopis, to budete koukat. Zjistil jsem ze jeho bratr Alain je chirurgem v 7. obvodu Parize, ze uz odmala pracoval jak mezeka ze ani ted se nezastavi, coz jsem zjistil i tak, ze se mu ani v 21 h nemohl dovolat. Ze ma Alain vilu mezi nejakym zpevakem a Johny Hallydayem(!). Ze jeho druhej bratr Guy je zubar a je min vitizenej. Ze se Lioneluv pradeda, deda i tata zastrelili a ze ho uz pronasleduje chut spachat sebevrazdu kazdej den. Ze byl v 8 letech znasilnenej rodinym lekarem a ze si kuli tomu dal propichnout pravy ucho(jako homosexualove), coz jsem moc nepochopil proc to udelal. Abdelaziz zacina pdat film, odrikal mi uvodni monolog, asi to bude o zabijeni nevinnyh v Iraku. Jean-Paul kdyz se nasere nebere si servitky a to k nikomu, po svym sefovi hodil sroubovak, jindu na nej vytah kudlu a rek mu at tahne doprdele. Ale Jean-Paul pracuje rychle a dobre a tak uz poslal dve vypovedi, obe zamitnuty, pri treti uz ho bude muset sefik propustit.
Zda se mi, ze rok pro dokonaly porozumneni fj stacit nebude, od novyho roku jsem se naucil pres 300 slovicek ale nedokazu si je vybavit, kdyz je potreba. A uz premejslim kam pojedu priste jako dobrovolnik, vidim to na Norsko. A ze bych se chtel naucit arabsky nebo cinsky.

1 Comments:

Blogger schtjepan said...

hmmm:)

2:22 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home