jeudi, janvier 4

Dnesni den...

..byl uplne skvelej. Rano mi zazvonil budik v pul sesty. Franinu jsem zatah. Vstaval jsem v pul jedenacty, dojed zbytek babicciny vanocky, udelal velkej uklid po holkach. A pak jsem vyrazil do mesta. Vychazel jsem a do usi mi sel nejakej psytrance, jakmile jsem zabouch hlavni dvere vedel jsem ze bude nutna zmena. Slunce a jen tri mikiny na sobe si vyzadaly Desmonda Dekkera(odlskul ska). Misto metra jsem to sel do centra pesky jak bylo hezky a jak me to naladilo. Koupil jsem si novej zapisnicek na slovicka, starej uz je dopsanej. A jak jsem byl v ty nalade koupil jsem pohled pro Nathali, Mikose a Susanne. To uz mi dohravaly Saint Germaine a ja si piskal a tancoval. Ani jsem nevnimal jak to bere ulice, me to bylo jedno, bylo mi dobre.. Pak jsem si koupil takovou obrovskou koblihu s marmeladou a prskocil S-tone, malem jsem zavyskl, tak dlouho jsem ho neslysel. A tak jsem sel zpatky taky pesky. Uz jsem si myslel ze to nemuze bejt lepsi ale cestou jsem nasel haldu do popelnice vyhozenejch hudebnich plakatu, vetsina byla plecky a tak jsem si domu odnes jen SKA-P a La Rue Ketanu plus jeden co se mi libil jen vizualne. To uz byl S-tone se svym skvelym albem uz za pulkou, oddaval jsem se jeho tonum kdyz tu vidim ze si to na kole proti me jede jeden bejvalej bezdomovec od nas, evidentne mel taky radost z toho slunce a tak me pozdravil usmevem a nevynechatelnou otazkou Ca va? Zvedl jsem ruku na pozdrav jak v nejakym starym filmu a odpovedel mu. Proste skvelej den. Jen takovy malickosti, co cloveka uplne naplnej dobrou naladou, takze jestli se vam tam v Praze na ulicich uz do kalhot vpiji spinava snehova brecka nebo jestli na vas prsi tak snad vas zalije trocha lilskyho slunce. Zakoncil jsem to nocni prochazkou, a v internet cafe za zvuku nocne ladenych Thievery Corporation. A nebude se mi chtit spat, a mozna se mi bude zdat o Amelie, ale to nechci predbihat...

5 Comments:

Blogger schtjepan said...

jsem rad, ze jsi opet online a zdravim z varnsky internetovy kavarny v doom stylu

4:52 PM

 
Anonymous Anonyme said...

Ahoj Vojto.
Jsem ráda, že jsi to se sesrami tak dobře zvládl. Mluvila jsem s nimi po jejich návratu a byly velmi spokojené. Moc se jim to líbilo. Já jsem dostala od Ježíška DVD přehrávač a tak si půjdu přehrát Amelii z Montmartru a budu na Tebe myslet.

4:22 PM

 
Anonymous Anonyme said...

hezký, hezký...jsem rád, že ses zase dostal do rytmu

7:54 PM

 
Anonymous Anonyme said...

konečně nějaká optimistická zpráva, tak se mi to líbí..a netrpělivě čekám na pokračování, čte se to jak seriál ze života:)

8:33 PM

 
Anonymous Anonyme said...

Desmond se ceni....sice te vpodstate neznam, ale necekala sem to

10:06 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home