jeudi, janvier 11

Tak jsem se naucil(alespon trochu) hrat mezi lilskymi bezdomovci oblibenou karetni hru Belotte, a zatim jsem neprohral, asi dilem stestim a dilem tim ze pri poslednich dvou hrach za mnou sedel mistr sveta v belottu Jean-Paul. Jsem v pulce Quo Vadis a bere me to, Amelii jsem v kavarne nechal origami-motyla a nemuzu se dockat uterku pristiho ale pri pomysleni mi svira zaludek strach. Stve me ze jsem dostavam dost casto tik do ocniho vicka a nemuzu cist ani se na nic soustredit. Vratila se Ines, ale nejak pocatecni ztracena touha zmizela jak para nad zelenym cajem, kterej ted piju skoro kazdej den a nevim, jestli je to jen placebo ale cejtim se lip, svezeji, cisteji. Chtej vyhodit myho copaina Afghance Farida. Tri tecky.

3 Comments:

Anonymous Anonyme said...

ahoj Vojto... nenasla jsem cas si precist tvoje blogy a tak Hana, ktera je cte uz dlouho, mi je vytiskla a prinesla do skoly.takze jsem misto fyziky cetla a cetla a cetla... absolutne me to paralizovalo. Dokonce me to rozbrecelo,ani nevim co, ale bylo to krasny... Dekuju ti. dekuju zes to napsal. pozdravuj Kachnu,Ines, Melanii, Jean-Paula,Lionela,Susanne...tesim se az te zase nekdy uvidim.treba ve tride:) A bientot

6:40 PM

 
Anonymous Anonyme said...

mmmmmmm

4:18 PM

 
Anonymous Anonyme said...

tak Vojto ozvi se!:o) Klára

10:17 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home