mardi, décembre 26

Zitra je 27. prosince

To pro me znamena odjezd zpet, znamena to zas na minimalne ctyri mesice opustit to, na co jsem se minuly ctyri mesice tesil. Vcera mi Kachna v hospode rek: "Si zklamanej vid?", ostatni se ptali proc jsem smutnej. A ja odpovidal ze nevim. Asi jsem jako dycky moc ocekaval, tesil jsem se na znamy prostredi, tesil jsem se na znamy tvare. A ja se k nim vratil, ale nejak mi to nestacilo. Stve me to, i protoze, ze nevim proc. Vzdyt jsem udelal vsechno co jsem udelat chtel, az na par lidi co se mi nepodarilo zastihnout. Videl jsem rodinu, pokecal s babi Maru, zazil zas tradicni postupy stedryho dne v Hradci, ale nejak me to nenaplnilo. Srovnaval jsem si to se seminarem v Jure, s dobrovolnikama, na to jsem se taky tesil, a tam jsem malicko naplnenej byl. A tak ja nevim, znam vas uz natolik, ze me nemuzete nicim prekvapit, a chci abyste me prekvapovali, nechtel jsem to, co jsem si z vas pamatoval a ted jsem zklamanej? Asi je to tim, ze clovek vzpomina na zajimavy a stastny chvile, kdy se valel smichy po zemi, kdy rozebiral neco co se ho dotykalo, to ale nebylo kazdej den, zejo. Kazdej den se nechodilo na RoadQuizz, kazdej den se nedelaly freeparty u Martina, kazdej den nemel v televizi lehce fasistickej projev Paroubek po kterym se clovek mohl budto smat a nebo mlatit pulitrem do stolu. Ja zkratka nevim. Nebo ze nemam slecnu, ze jsem tri mesice s nikym nespal, ze me ani nic nenaplnuje v Lille a tesil jsem se na zabavu tady, jako takovy vysvobozeni? Ted je u nas dole ohromna seslost a ja si radsi procitam nyx a pisu blog. Asi jedinej Kachna me chapal, ani on nedokazal definovat proc je zklamanej, jen ta stejna vlna, dlouholety kamaradstvi, zkratka jsme si rozumneli. Nechci aby to zas vypadalo ze za vsechno muzete vy, ze jste vsichni nudni a nezajimavi, proste jste stejny. A na to jsem se tesil a ted jsem z toho zklamanej. A katarze v konci neprichazi. A nadeje na lepsi zitrky moc taky ne..

7 Comments:

Blogger Petr said...

jsi porad duchem ve Francii, zda se mi. nebo ne porad, ale kdyz jsi na blogu. vojtech en france..ja to mam jiny, ja se nevracim a ver ze to je este divnejsi pocit, zvlast kdyz na vanoce se fakt neda zacinat...tak bud rad.

3:10 PM

 
Anonymous Anonyme said...

přestaň smutnit a začni užívat!!!:o) Klára

3:08 PM

 
Blogger schtjepan said...

drz se, vojtechu. ve francii to bude zajimavy, i nudny rozhovory, protoze nebudou vedeny v cestine, ale ve fj:)

7:20 PM

 
Anonymous Anonyme said...

vitej v klubu...

a ver ze po katarzi prichlazi uleva i nadech byva monohem prijemnejsi, prozkousena metoda

nebo ze by jeste neskoncila..?

5:10 PM

 
Blogger schtjepan said...

tak uz neco nahod, ty vole

12:30 AM

 
Anonymous Anonyme said...

cywe.stozatah
?tufaisquoi la? raconte-moi! jai envie de lire tes articles, conard.
moi, je pars apres-demain et jai la meme humeur comme toi.p

6:17 PM

 
Anonymous Anonyme said...

ten comment od anonymous podepsanej klaara jsem nepsala ja. muzes z toho smutku i neco tezit? melodyha

2:19 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home