jeudi, décembre 21

Ten co beha za holkama

Vracel jsem se okolo treti z Propagandy, kde jsem si uzival nealkopivo, pak 511 jako dycky. A uvidel jsem ji.. Nadhernou slecnu, hnedy vlasy i oci cista plet nadhernej usmev, trochu typ Manzelka(pro ty co znaji a co neznaji netreba vysvetlovat). Byla s nejakym typkem, kterej mi nebyl sympatickej, ale to je jedno. Parkrat jsem ji kontaktoval ocima a bylo mi odpovezeno. Typek mel placku Antify a pak typka pozadala o filtr, tak rikam hm.. A hlavne vystupovala na stejny zastavce jak ja, kde obycejne vystupuju sam a tak si rikam kua proc to nezkusit ze jo... Ale pak zvitezila zajeci cast meho ja a tak jsem si sel svou cestou a ona svou.. S kolacem v brise jsem o ty sanci premejslel a pak jsem si rek, proc ne, stejne odjizdim. Nevim co jsem od toho ocekaval i prave kuli tomu odjezdu. Tak jsem se probeh a pozadal ji o cislo. Nechtela dat, ze prej se boji, ze me nezna, ale dali jsme se do reci ja s cigem a ona s jointem. A stejne jako novinari z rozhovoru s nejakou osobou vytahnou jen to klicovy pro tu danou osobnost i ja tady predkladam uryvek: "Hele a co se ti na me libi? -pauza- ¨Ze te to donutilo za mnou takhle bezet az sem?" "No nevim, proste jsem v ty Francii dlouho sam a taky jsem to nikdy nezkusil. Ty jo?" .... "No ja to delam tak, ze do typka tak dlouho jedu az mi to navrhne sam a kdyz ne tak nic, no.." Vzala si cislo, a dusovala ze napise, asi neodepisu.

2 Comments:

Blogger schtjepan said...

vtipný vojtěchu, máš odvahu, to se cení:)

8:06 PM

 
Blogger Petr said...

kdo nezkusil, nepochopí...:) JO!

6:27 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home