lundi, novembre 13

Povidal jsem si s Lionelem..

..povidal jsem si s nim o starejch ska kapelach, povidal jsem si s nim o jeho kapele, mluvili jsme obcas anglicky obcas francouzsky, o autech o jeho 14 a 16 dceri. Je fajn, mam ho rad, takovej 70 letej typek, kterej se 14. ledna 1996 probudil ve svym byte bez manzelky a deti. A od ty doby to slo z kopce. Zna filmy, pac mel kamarada ve videopujcovne, ma komplexy z toho ze je zid, zil driv ze dne na den, jen fête(party). Ted je to s nim jak na houpacce, jeden den si prozpevuje a piska, druhej den jen sedi zamlklej, ozralej jak doga.. A nakonci naseho rozhovoru mi rekl, ze je rad, ze si muze s nekym popovidat, ze jinak by se sel zase ozrat. V tu chvili mi bylo dobre, vic nez dobre. Znam ten pocit na vlastni kuzi. Uz jsem se taky jednou stal jak zakon kaze protoze jsem nemel s kym si promluvit.

5 Comments:

Blogger schtjepan said...

jsem rád, že máš blog, vojtěchu. chodím jsem rád.

2:02 AM

 
Blogger schtjepan said...

měl jsem na mysli sem

2:03 AM

 
Blogger Vojtěch said...

bez ironie?

2:38 PM

 
Anonymous Anonyme said...

Lionela si pamatuju..je to mozny?je to ten chlapík,kteryho jsme jednou potkali v noci na ulici?skvele se to cte..pis dal...

3:19 PM

 
Blogger schtjepan said...

jo

12:18 AM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home