mercredi, novembre 1

Mimochodem

...v jednom z komentaru se Tomas zminuje o te, co ceka druhy. Uz se me na to ptal Kachna, pta se na to mama. Tak se podelim o situaci, kterou jsem zavinil.
Sedeli jsme jednoho vecera(kdyz jsme se vratili z Parize) v lillskym squate a najednou se objevila holka, mela dite v naruci. A protoze rec stala, zacili jsme se vsichni tri(ja tomas, evka) vyptavat na dite, cokoliv co nas napadlo. No a protoze rec pak stala jeste vic, tak jsme ji jen pozorovali, jak koji, a pripravuje kojeni. No a ja se zameril na jeji brisko, pac se mi zdlo ze je nejaky "zvetseny", no ha huba nevymachana mi nedala a ja se zeptal jestli ceka druhy. A ona ze prej ne. Cervenal jsem se, Tomas s Evkou mi nadavali do netaktnich debilu a podobne. No vzala to, ale prvni francouzske faux-pas bylo na svete.

5 Comments:

Anonymous Anonyme said...

tak právě počítám paraboly, hyperboly a posloupnosti z Petákový a tiše ti závidím...

8:42 PM

 
Anonymous Anonyme said...

http://ladydeath1.blogger.de/static/antville/ladydeath1/images/piercing.jpg

vojto, tady je něco pro tebe...řikal jsi, že si chceš rozšířit díru v uchu ne?

3:35 PM

 
Anonymous Anonyme said...

nějak se to nedá zobrazit, co? posílám na mail..

3:47 PM

 
Anonymous Anonyme said...

ahoj Vojto, tak tady u nás začíná celkem přituhovat. Už i první letošní sníh se objevil a ja pořád nemám svojí mikinu:o))

6:30 PM

 
Anonymous Anonyme said...

poslal jsem ti mail na justifieux. schtj.

5:51 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home