vendredi, octobre 27

Pariz (part 2)

Pak jsme sesli k Seine a hlavne pod ajfelku. Tomas chtel vylezt nahoru bez placeni, a tak jsme se sli projit, aby si to Evka rozmyslela. A pak jsme se rozdelili.

Ja na ajfelku(at uz s placenim nebo bez) jit nechtel, a tak jsem se sel projit na Montparnasse, protoze jsem nedavno docet Obratnik raka. A tak jsem bloudil bez cile malyma i velkyma ulickama, koukal se do nejvyssich pater baraku okolo sebe a predstavoval jsem si, jak tam nekde sedel Henry Miller s Borisem a vzajemne si mesi vlasy vybirali vsi. Predstavoval jsem si jak v tyhle narozni kavarne premlouvali slapku, aby si jeho a jeho kamarada vzala za stejnou cenu. Sklenice pernodu ani nemusim pripominat. Ale bylo to tezky, vracet se zpatky do minulosti, prestavovat kavarny do stylu 30. let, odmyslet si automobilovy pokrok. Odmyslet si vsechny ty nacancany panicky nosici Luise Vuitona. Nakonec jsem ale narazil na starej antikvariat. Koukal jsem jen tak blazene do vylohy...... A hned vedle bylo ramovaci studio, nebo jak se to jmenuje, a takovej poetickej bordel, umeleckej, pohazeny obrazy, ramy a vsechno v tlumenym osvetleni. Bylo mi dobre, zase jsem nasel klid.

A jelikoz jsem zavolal Mikosovi(jeden kluk z vymeny), ze bych ho chtel videt, Skocil jsem si rychle pro veci na squat a vyrazil na nadrazi smer Chilly-Mazarin. Cesta trvala kolem hodiny(ale na to jsme si behem vymeny uz zvykli ne?) Pak jsem mel celkem problem najit cestu i spravnej autobus. A tak jsem zazvonil na zvonek Djebbi, kam jsem trefil s prehledem. Tesil jsem se na Hanu skoro nejvic a dostal jsem dost studenou sprchu, pozvali me nahoru, pac jsem mel vybytou baterku na mobilu a Hana nevedela cislo busu k Mikosovi. A tam jsem byl jeste trikrat rozpacitejsi nez prvne na squatu. Sedeli tam tri, unaveny nemluvili, a kdyz mluvili, mluvili mezi sebou, jako bych tam ani nebyl. Kdyby mi neposlali jointa, tak bych asi nevedel jestli me zaregistrovali. Tak jsem co nejrychleji odesel, a zkusil jeden ze tri autobusu. Jakz takz jsem se dostal k Mikosovi. A to byl zas naprostej opak prijeti u Hany, mama s otevrenou naruci, rozesmatej Mikos, vrele libajici sestra, sympatickej otec. A tak jsme sedeli, kalbosili. Bylo mi dobre, opet jsem nasel klid. Dopoledne nasledujiciho dne jsem stravil parenim Kmotra, pak jsem se sesel s moji druhou oblibenkyni a bejvalou Mikose Nathalii, sedeli jsme v MJC, pili oranginu a plkali jako dvaapul mesice nazpatek. Bylo mi dobre.! Navratil jsem se tak akorat abych s Mikosem a jeho kamosem stacil v jednom nedalekym parku vykorit petard, bylo hezky, strasne jsem se nasmal Mikosovi, pac je to typek. Zvlast za volantem.. To vam preju zazit. Kleje, posloucha Brassense, a zase nadava vsem, co mu nedali prednost v jizde. Skvele jsem se najed, opet popovidal tak trochu se vsema a vyrazil s Mikosem na nadrazi Massy TGV, pac mi i pres muj velku(opravdu velky) nesouhlas koupila Mikosova mama listek do Lille. V aute jsme odpalili dalsi bedo, a pak uz jsem smutne, ale prijemne naplnen parizskou atmosferou a skvelym prijetim Mikosovy rodiny smer Lille 300km/h.

1 Comments:

Blogger Husokachna said...

vcera sem docet obratnik kozoroha. souslednost časů me vzdycky pobaví.p

11:38 AM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home