vendredi, octobre 27

Tak jsem zase sam....

Tak sedim zas v ty stejny internetovy kavarne, a jsem zase sam. Tomas a Evka odjeli smer Brusel a Praha. Nechtelo se jim, v pondeli zas do skoly(potichu se smeje). Chteli zustat, ale nezustali. Zas tu budu sam, nebudu mit co delat, este ke vsemu Melanie odjela na nejakej tabor s detma. Takze do patyho nemam do ceho pichnout. Pak ale 25 navstivim myho bratra v Grenoblu, na kteryho se teda kurva tesim.

Bylo to skvely, bylo to kratky, ale vsichni tri jsme si to uzili. Paradne jsem si odpocinul, pohral si zas s mluvenym slovem ceskym a zastesklo se mi po Praze. Diky Tomasi, diky Evko, diky Mikosi, diky tvoji rodine.

7 Comments:

Anonymous Anonyme said...

bra story, jen tak dal!
plopez

5:31 PM

 
Anonymous Anonyme said...

no ty vole vojto..já sedim v práci, poslouchám woodoo glow skulls a chystám se psát čtenářskej deník. a zítra test ze zsv..a ty si stěžuješ? kurva užívej, ne?
Byl jsi v pátek na tom koncíku?
a co ta slecna co ceka druhý?ceka teda? o tom jsi na blogspot nenapsal co? :-)
tak pozdravuj všechny squatery v Lille a vyřiď jim naše díky..a tobě samozřejmě taky děkujem..
a vem si dovolenou už od 16. a přijď na můj maturiťák..já za rok taky na tvůj zajdu:)
tak se měj a nech těch sentimentálních řečí.

1:16 PM

 
Anonymous Anonyme said...

Ahoj Vojto, tak Tě zase zdravím. Nejsem si však jistá, zda dobře rozumím Tvému slovníku. Doufám, že nemáš v úmyslu podlehnout alkoholu, nikotinu a drogám. To by mě velmi mrzelo. Nudu musíš zahánět nějakou rozumnou činností, kterou najít není vždy snadné. Držím Ti palce.

12:06 PM

 
Blogger schtjepan said...

souhlasím s babičkou:).

12:26 PM

 
Blogger Husokachna said...

jj...to je evidentní.)

10:38 AM

 
Anonymous Anonyme said...

taky doufám, že nic podobného v úmyslu nemáš. To by mě mrzelo stejně jako babi marii..

1:53 PM

 
Anonymous Anonyme said...

joo vojtěchu...vždycky si vzpomeň,jak se tady tvoji kamarádi-maturanti musej učit a hned se zlepší nálada,ne? =)

4:56 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home