lundi, décembre 4

Opustil nas Pierre Ambroziewicz

Jen takova noticka prekopirovana z myho zapisniku: Pierre pracoval, pracoval v Lille ve skladu s lednickama. Je mu 52, pred 2 rokama odesla firma do Poitiers a on se neprestehoval kuli svoji 78 lety mame, ona je ted v domove duchodcu v Belgii a on ji pravidelne navstevuje. Zena ho vyhodila z domu, obcas se vidaj, treba pri Velky cene Brazilie. Rad hodne a jizlive provokoval, nejdriv to byl stejne starej ale ulne alkoholem zdemolovanej Georges, kdyz odesel on, zacal provokovat Abdela(takovej fajn 66 letej arab). Nema jeden prst, kuli cirkularce, spoustu tetovani, kazdy rano vstaval nejpozdeji v sest a nejdriv okolo ctvrty(prej kuli navyku). A nevim kam odesel, ale myslim ze do nejaky jiny struktury.

5 Comments:

Blogger schtjepan said...

jak to ctu, musim znovu opakovat, vojtechu, fot to, fot to, fot to, muzes se dostat hodne hluboko, az na kost, kdyz ses s tema typkama takovou dobu

10:22 AM

 
Anonymous Anonyme said...

No jasně..konečně po dlouhý době řada příspěvků.hele a už víš kdy dorazíš? přes silvestra to asi nebude co? a co tamější squatteři? pořád mi od nich choděj mejly s aktuálníma akcema takže vim, že to tam docela žije..

2:07 PM

 
Anonymous Anonyme said...

joo já chci taky... nějakej příval fotek =) už vyvoláváš? je to celkem dlouho,co jsem posílala zprávu s "pračkárnou" =))

5:13 PM

 
Blogger Vojtěch said...

cywe a co mam fotit? typky? tak to delam, ale asi malo..uz mam tru fulmy, tzn prijedu 17 prosince a do 18 do vecera jsem zavrenej doma v komore... Jinak na squate jsem nebyl ani nepamatuju, ale asi se budu muset zapsat do mailing listu aby mi zpravy taky chodily..

6:35 PM

 
Blogger schtjepan said...

foť, co tě potká, strávíš s nima tolik času, že z toho nějaký dobrý fotky musej bejt, hlavně tě znaj, nejsi mezi nima cizí, takže to můžeš fotit úplně přirozeně. měj se

3:15 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home