lundi, décembre 4

Zajimal jsem se o Samuela..

Samuel je 35 letej muz. Muz jak hora, na prvni pohled zdravej. Jeden pokoj bych s nim sdilet nechtel, moc se totiz nemeje, dokonce ma i list v Suivi hygiene("hygienicky doprovod"), desky kde jsou ty nejvetsi prasatka, se kterejma se musi jit temer az do sprchy, aby se zajistilo, ze se umejou a vymenej si ponozky a slipy. Vzdycky kdyz odpoledne prijde(muzou prijit az okolo 15h), ceka na svacinu, pta se na kafe, ji salam bez chleba, postava ledabyle u stolu, kam ja nosim talire s jidlem. Pak si zobne tady zobne tam, vypije si kafe obcas vysomruje ode me cigaretu. Nemluvi(moc casto). Zacal jsem o nem premejslet, sledovat ho. Neprislo mi na nem nic zvlastniho a tak jsem si zacal myset, ze je akorat linej, linej pracovat, linej cokoliv delat, ze mu nechutna suchej chleba s vodou, ze radsi chipsy a susenky, takovej parazit na spolecnosti. Tak mi to nedalo a nasel jsem si jeho slozku v takovy mistni databazi lidi co tu kdy byli. Tam se docitam ze prisel uz v roce 2003 a od ty doby ze je tady. Pak prisla do kanclu, kde jsem cetl Carole(ktery mimochodem umrel predminulou sobotu tata) a ze prej co delam, a ja, ze hledam neco o Samuelovi, jestli mi neco nevi. A ona spustila, ze Samuel byl kdysi ve valce a ze z ty vojny ma trauma, ze nez prisel, nevydrzel na jednom miste, ze byl nervni. A ze prej se stabilizoval az tady, ze mozna muze pracovat, ale nejspis jen v nejakejch specialnich dilnach, ktery jsou, jak je zvykem, narvany. Ze ma psychickej problem. A ze o nem nemluvi.

A proto mile deti: nesudte podle prvniho dojmu!