dimanche, décembre 3

Tak jsem poprve..

..odehral tri prvni partie sachu. Hral jsem je s asi tak 30 letym arabem Ashourem, co mluvi jen anglicky. Pripominal mi trochu tatu, tim co rikal, tim jak jedl grepfruit, tim jak mu zasvitili oci, kdyz jsem mu zacal vypravet o cinsky hre GO. Mam hlavu jak meloun, povidal, ze byl nejlepsi, kdyz byl mladej, ze ted uz zapomina. Poprvy me vyridil, ani jsem se nechytal, podruhy jsem stacil vydechnout a nadechnout, pri treti jsem mel zpocatku malilililinko navrch ale pak uz jsem jen jako pokousany zvire utikal s jistotou, ze uz budu v pristim tahu mrtvej. Zejtra nebo v utery pokracujem.

2 Comments:

Blogger schtjepan said...

příjemný příští hraní

2:22 AM

 
Anonymous Anonyme said...

tak to hned pri prvni moznosti dame. ja vzdy marne setavim partii a mezi SDFama hledám nekoho kdo aspon i s cim se jak tahne anebo ma chut se to naucit. zatim sem si zahral jednou. a moc ho to nebavilo.p

8:17 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home