dimanche, octobre 22

Tomas Evka a Pariz

Tak to bylo vcera co me prijeli navstivit Tomas s Evkou, coz jsem po odjezdu Susanne celkem uvital. Vcera jsme byli -jak jinak- u Melanie i s par dobrovolnikama, pili vino, hrali jungle speed(fakt super hra, vreeelee doporucuju). No a pak se ti dva rozhodli absolovovat streku cca 45 minut od Melanie ke me, nechtelo se mi, ale nakonec jsem nelitoval. Ve ctyri rano jsme si povidali o morcatech, jesence, kolik kdo kdy snedl najednou balicku zvejkacek, jestli je horsi pro nas kluky jit ven v tangach nebo uplejch bilejch kalhotach, jestli holky chodej naostro apod. Oni tady navic nasli za pul hodiny hospodu, kterou ja jsem nenasel za pul druhyho mesice. Dneska budem spat na mistnim squate, kterej nas vsechny prekvapil svoji velikosti a hlavne tim, jak mlady lidi jsou tam, vetsine (videli jsme tak 8-10 lidi) bylo by vocko mene nez nam. A proc ze tam spim i ja? Protoze je to nedaleko od vypadovky na Pariz+mam tri dny volna, takze zejtra si na nas okolo 11 hodiny rani vzpomente, budem stat na dalnici, s ceduli P, a doufat ze nas, tri zevlaky z Cech, nekdo vezme. Tesim se, je to dobrej napad. Evka poprvy uvidi Pariz, a ja stary znamy, Mickose a Hanu, doufam a odpocinu si trochu od Lille.

A+

7 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Milý Vojto, konečně jsem se dozvěděla,jak Tvé zápisky komentovat. Omlouvám tím, že jsem se Ti tak dlouho neozvala. Nyní Ti budu odpovídat častěji. V zaří jsem byla s Janou týden na Rhodosu. Chtela jsem vidět, kde stával Rhodský kolos. Moře bylo nádherné a tak chapu, ze se Ti vzduch prosycený mořem líbí. Myslím, ze na tom neco je.Minulý týden jsem byla na Slovensku v Podhajske, kde jsou termalni prameny a tak jsem se zase koupala. Pri navratu domu me cekal pohled od Tebe. Moc me potesil a tak jsem se rozhodla, ze se Ti ozvu. Uzivej si tulackeho zivota, ale byla bych rada, kdyby to byla jen prechodna zalezitost. Nezapomen, ze je rada lidi, ktera doufa v Tvuj brzky navrat domu.

11:47 AM

 
Anonymous Anonyme said...

Zapomnela jsem uvest sve jmeno a tak to cinim dodatecne. To vís, pocitacova gramotnost lidi meho veku neni nejlepsi.

11:51 AM

 
Blogger schtjepan said...

vypada to, ze se to u tebe rozjizdi spravnym smerem. to je dobre.

1:52 PM

 
Anonymous Anonyme said...

ahoj vojto, tak jsem asi podruhe zavitala na tvoje stranky..i kdyz jsme se uz asi tak od zakladky nevideli, tak me docela zajima, jak se tam mas! pozdravuj tomase a evku a vyrid tomasovi, ze skola je nejvetsi vopruz..mej se krasne...julie(ta z horackovy:))

5:39 PM

 
Anonymous Anonyme said...

pro julii:Vsichni ti ten vopruz prejem!!! hehehehe!!

7:46 PM

 
Anonymous Anonyme said...

noo,tomasku, aby ses pak nedivil, ten test ze zsv na kterej si tam nebyl bude prej pro vas delsi a tezsi! Heč!

7:12 AM

 
Anonymous Anonyme said...

Ahoj Vojtěchu,dnes ráno jsem se vrátila s Alešem z Istanbulu-snad můžu mluvit i za něho, myslim, že jsme si hezky odpočinuli. Měli jsme odložený let, 4 hodiny čekat na letišti v noci nic moc. První ochutnání čaje, šok. Prohlídka harému, sprostá turistická atrakce. Vodnice pod Galatským mostem, romantika. Ortodoxní muslimky, mám zase chvíli téma k zamyšlení.
Snad to nebyla moje první návštěva tohoto chaotického města.
Prospekty Tvému tátovi dám...snad co nejdříve:)
Užívej si svobodu, měj se...

8:16 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home