mardi, mars 27

Psal jsem si s Luckou na icq...

..."A uvidis ji jeste nekdy?" rec byla samozrejme o Kasie. Bylo tesne pred jedenactou vecer. "No, mozna dneska, a kdyz ne tak zitra.. Ale doufam ze este dneska." Popravde jsem nedoufal uz skoro vubec. O deset minut pozdeji mi zvoni mobil. Prijela z Parize poslednim vlakem. Jen trochu spanku nad ranem. Zustala neco malo pres 30 hodin. Ale jsem naplnen. A este ke vsemu nam sviti slunicko. Jen bezdomovci byli doterny, zvlast ty mladi, videl jsem je jako smecku psu co pobihaj okolo. A Artura jsem videl jako velkyho boxera, s obrovskym ruzovym pyjem. Artur je Polak, a kdyz pije, moc mluvi. "Spiny arabsky" i me jednou chtel rozbit drzku. A ten vecer pil, a tak Kasie rek, ze ma pekny kozy. Ani to nebylo moc vtipny. A kritici soap opery prominou.

1 Comments:

Blogger Petr said...

začíná se z tebe stávat drsňák

8:30 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home