samedi, février 10

Lynch pokracuje, dneska mam za sebou The Straight Story. Nechapu fr. preklad Histoire Vrai(Pravdivy pribeh), kdyz hlavni motiv filmu je cesta Alvina Staighta za Lylem Straightem, jeho bratrem. Jinak nadherna road movie. Pred zacatkem filmu se se mnou dala do reci asi tak 65 leta babicka, rikala, ze ten film miluje, ze jse aspon pochopit, ze v tom o tech dvou lesbickach nikdu nevdela, jestli zabila blondyna nebo bruneta(Mulholand Drive?). Byla oblecen a v priserne lesklym kozenym kabatu, cernej cepec, taky leskla kuze, cerveny rty, malickata, silene krivy zuby a malu rty. Chtel jsem si ji vyfotit po filmu, sedela totiz v prvni rade, ale nakonec se po filmu zas dala do reci a tak mi to prislo nevhodny..

6 Comments:

Blogger schtjepan said...

u tebe to žije vojtěchu:). držím palce s komorou. jo a tu paní jsi měl vyfotit právě proto. že se s tebou bavila (to jsou rady k nezaplacení, co:). zdar a sílu

4:07 PM

 
Anonymous Anonyme said...

Histoire Vrai(Pravdivy pribeh)je to proto, že je to pravdivy příběh :) čůůs

12:42 AM

 
Anonymous Anonyme said...

Jsem ráda, že se to trochu hýbá s fotokomorou. Delší dobou jsem se Ti neozvala, ale nelíbí se mi,že to,co Ti napíši, si může číst kdokoliv a tak mám trochu zábrany Ti psát. Byla bych ráda, kdybys mi poslal emailovou adresu. Moje adresa je msoudna@seznam.cz. Já bych si četla na blogu, ale odpovídala bych Ti mailem. Držím palce, aby se Ti dařilo.

11:22 AM

 
Anonymous Anonyme said...

a babi marie, presne takhle to dela mama a posila mi maily na justifieux@seznam.cz

8:17 PM

 
Anonymous Anonyme said...

à ales: ale nazev snad vychazi z prijmeni dvou bratru o ktery tam jde, ne?
à stjepan: ale prave po filmu rozmlouvala tak vseobecne k veskery mladezi co tam byla v sale se mnou, takze mi bylo blby pred celou mladezi, ktera si i hanlive povidala o mejch susenkach(neco jako, susenky to je do kina to nejnutnejsi) ji pozadat o vyfoceni..

8:22 PM

 
Anonymous Anonyme said...

odpurci pop corn culture si proste mysleli ze susy jsou taky na ban listu. jsou? pk

12:49 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home