jeudi, septembre 21

Deux jours libres

No a jak jsem jiz oznamil totalne jsem prosral vikend, a tak kdyz jsem mel volno v uttery a ve stredu, rek jsem si a dost. Rano prselo, tak si rikam kurva to bude zas prosranej den, a tak jsem si vyrazil do Office de tourisme optat se na ceskej konzulat, jestli tam nemaj nejaky knihy nebo noviny... Ale nic takovyho se tam nenachazi. No a vyjdu z bureau,a jasnej den. 14:30 jsem se rozhod vyrazit do Dunkerku, 14:55 odchazim z Porte du Soleil, 15:20 stojim na dalnici s prosicim pohledem a ceduli DUN. Nebudu zdrzovat, na dva stopy, dvestemetru od centra Dunkerku....
Moje prvni kroceje samozrejme smerovaly na plaz... A paaaanejoooo, nelitoval jsem, ze jsem vyrazil... Videt more, to vzdycky naplni pocitama svobody.. A plaz, to byl takovej pas toho nejemnejsiho pisku sirokej dobrejch 250 metru!!! tahnouci se tak 5 km... zbytek po praci...

9 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Ahoj Vojtechu,zdravim z Prahy a pekne si to tam uzivej!
cilka

8:17 PM

 
Anonymous Anonyme said...

jj...taky zdravim =)btw...uz ses podival na amelii??

11:54 PM

 
Anonymous Anonyme said...

nazdar mesijé, vidím, že neleníš a poznáváš. mnoho zdaru. pokračuj v popisu svého francouzskýho bytí. já to čtu! mimochodem, jsi na nyxu?

1:39 PM

 
Anonymous Anonyme said...

petruv bratr::: tovisze neni :)

haj brou, zacinas valcovat husokachnu v poctu postu :)

3:14 PM

 
Blogger Husokachna said...

neni, nevzali ho..je to na ne moc velkej raubíř)

1:18 PM

 
Blogger Vojtěch said...

Na nyxu nejsem, viz vyse, amelii jsem videl tesne pred odjezdem a libilo dost, a nase kamaradka Melanie mi doplnuje filmografii Audrey..

1:30 PM

 
Anonymous Anonyme said...

Bonjour monsieur Vojtech. Je vois que je suis pas la seule qui te forcais a voir Amelie.. ;o).Zdravim do Lille.

2:46 PM

 
Anonymous Anonyme said...

jsem věděla,že se ti to bude líbit..=)a kdy sem hodíš nějaký fotky??

4:28 PM

 
Anonymous Anonyme said...

Zdravim Vojto,
tak je mi lito, ze muj typ na generalni konzulat ČR s novinami a knihami nevysel, je to ostuda!!!Jinak doufam, ze to nejak dobre prezivas a uzivas....zatim cus Martin

7:31 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home